Nya julalbum 2012 #1

Jag har suttit och googlat och rotat runt men hittar nästan inga spännande julskivsläpp i år. Vatusan? Dessa tre är typ dom enda jag är ser fram emot att få höra. Plus två nya "A very special christmas"-skivor som släpps i oktober, men hur mycket jag än letade så hittade jag ingen info om vilka låtar som ska vara med på dessa, så jag väntar lite med att skriva om dom.
 
 
Jag tror att alla tre kommer vara jättebra! Ser särskilt fram emot att höra Lady Antebellums version av min favorit "Christmas (baby please come home)" och att få höra Gavin DeGraw sjunga duett med Colbie Caillat.
 
Vad tror ni?
Postat av: Axelina

Eller hur!? Jag har också försökt kolla runt men hittar knappt något kul alls.. Men spännande med Colbie Caillat, hon har så mysig röst, kan nog passa till jullåtar :)

Svar: Ja, det är så jobbigt! Vill veta nununu t ex vem som ska sjunga på årets ica-skiva. Men precis, tror också det passar jättebra! Behagliga röster är de bästa julsångsrösterna, har jag kommit fram till :)
Hanna Ståhl

2012-09-30 @ 21:16:14
URL: http://ourchristmas.blogg.se
Postat av: Wladimir aka Xmasfreak

Men vad säger ni?
Det hur många sköna julskivor som helst i år.
Kolla in min julblogg för julfilmer och julskivor, säker finns det något som passar;-)

2012-10-03 @ 12:23:16
URL: http://xmasfreak.blogspot.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Lady Antebellum lät spännande :D

2012-10-18 @ 08:49:06
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0