Julkalendertittande

Jag drog till biblan en sväng idag och hittade dessa som jag lånade hem! Har inte sett någon av dom förut (möjligen något avsnitt Ture Sventon när jag var liten, men det räknas nog inte haha), så jag tänkte det var hög tid för det nu. Kommer ändå inte ha tid att se någon "ny" kalender närmare jul, så det är lika bra att få det gjort nu med detsamma. 
 
 
Efter dessa har jag inte så många gamla osedda julkalendrar som jag är särskilt nyfiken att se. Jul i Kapernaum har jag på datorn så den tänkte jag titta på senare, samma med Trolltider och Teskedsgumman. Ska försöka få tag i Rulle på Rullseröd också och se om den är nåt att ha. 
 
Har ni sett dessa? Vad tyckte ni i så fall?
Och har ni några andra tips på gamla underskattade julkalendrar man inte får missa? 
Postat av: Johannas jul ❉

Julpussar & Stjärnsmällar har jag, den är riktigt julmysig :)

Svar: Åh, vad bra! Jag lånade den förut någon jul men hann bara se typ ett avsnitt pga fullt upp i skolan och sånt. Då ska jag lätt ge den en ny chans i år! :)
Hanna Ståhl

2014-08-30 @ 19:40:10
URL: http://johannasjul.blogspot.se
Postat av: Nilli

Håller med, Julpussar & Stjärnsmällar är riktigt mysig, dock tycker jag den är något seg i starten, avsnitten är dessutom halvtimmeslånga, så kalendern är väldigt lång... Men jag rekommenderar den absolut.

Jag kollar också på kalendrarna på hösten, för sen finns det ju som sagt ingen tid!

Svar: Är det sant, blir den bättre med tiden? Jag såg ca tre avsnitt igår och har ännu inte fastnat alls, och som du säger så är det ju lite jobbigt med 30min-avsnitt för kalendern blir så hemskt lång.
Hanna Ståhl

2014-08-31 @ 10:33:42
URL: http://ximasbynilli.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0