Mer motgångar

Men så skoj! Först var det nya datorn som råkade ut för en glögg-olycka, sen bestämde sig nya kameran för att paja och nu vill tydligen inte kameran på nya telefonen samarbeta heller. Vilken trevlig julklapp! Och så konkursen på det (som dock verkar ha löst sig, thank god). Jippi!

Jag pratade med Apples support igår morse och snubben jag pratade med sa att om problemet inte försvinner när jag uppdaterar till senaste iOS-versionen och fabriksåterställer telefonen, så måste den in på lagning. Bah!! Jag som var på maffig amaryllisutställning och Sarah Dawn Finers julkonsert nu i veckan som jag tänkte blogga om... Men det blir ju inte så skoj utan bilder :(

Oh well, jag återkommer så snart jag kan!

Kram,
Hanna

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0