Julen 2014

Pga dator, kamera och mobilstrul förra säsongen (helt sjukt ändå att alla apparater krånglade i samma veva!) så har jag inte supermånga bilder från förra julen, tyvärr. Men en del instagrambilder finns! Så jag tänkte dela med mig lite av dessa.
 
Håll tillgodo!
 
2014 års klappdesign!
 
Köpte ens snygg pepparkaksform på Indiska. Dessa kakor fick sen bli placeringsskyltar vid julbordet!
 
I år tar jag knäcken (på oss alla)!
 
Testade ett trevligt matbrödsrecept som innehöll bl.a. saffran, solrosfrön och morötter. Supergott! Gjorde faktiskt en sats nu sommar också pga så gott och lämpligt att ha i frysen, haha.
 
Pyntet plus peppishuset.
 
Juldukningen.
 
På julaftonskvällen hade vi lite varm choklad-buffé. Tyvärr råkade jag hälla i salt istället för socker i min första kopp... Rekommenderas ej. Noll av fem toasters. 
 
I början av december var vi iväg och lyssnade på Sarah Dawn Finers julkonsert. Dör vad brutalbra hon är! Rös mig igenom exakt hela spelningen.
Postat av: johannasjul.blogg.se

åhh vilka härliga bilder :)

Svar: Ååh tack!! Vad snällt!
Hanna Ståhl

2015-09-24 @ 12:13:01
URL: http://johannasjul.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jättefint gjort och fina bilder, härlig inspiration!

Svar: Men ååh, tack så mycket!!
Hanna Ståhl

2015-09-24 @ 12:33:15
URL: http://adventstid.se
Postat av: Annie

Vilka mysiga bilder:)))

Svar: Tack, vad snällt! :)
Hanna Ståhl

2016-09-23 @ 18:38:55
URL: http://varanlillajulvra.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0