Årets julprodukter från Finsmakeriet

Åh, det är så roligt att se att det går så bra för Finsmakeriet! Det är ett lokalt företag som har gått och blivit jättepoppis över hela Sverige och säljer bl.a. görsnygga pepparkaksburkar och chokladstrutar.
 
För ett tag sen avslöjade de vilken som skulle bli årets färg på pepparkaksburkarna. I fjol blev det succé med den suuuupersnygga burken i guld och svart, men frågan är om de inte överträffat sig själva i år. Jag menar KOLLA:
 
Guld och smaragdgrön :') BEHÖVER denna burk i mitt kök pronto. Inte konstigt att de säljer som smör i solsken!
 
Jag jobbar ju i en blomsterbutik, och vi brukar sälja deras choklad året om. Till jul släpps dock dessa smaker:
 
 
Pepparkakstryffeln sålde vi även i fjol, fast då i fjolårerts färg förstås. Jag tycker de är så goda! Jag har för mig att det var ljus choklad eftersom jag gillade dem, hehe. Är inget större fan av mörk choklad nämligen. Det är i alla fall tryfflar som är rullade i kross av deras egna pepparkakor! De andra två strutarna är helt nya så de har jag inte smakat än, men jag kan tänka mig att de är minst lika goda som pepparkakstryffeln. Snygga är de då i alla fall!
 
Nu minns jag inte exakt när årets julprodukter släpps, men skulle tro att det är när som helst. Så håll utkik på Finsmakeriet.se! De bör dyka upp i deras webbshop om ni inte har någon återförsäljare i närheten av där ni bor. 
 
Vad tycker ni om årets kollektion? Har ni testat deras pepparkakor och/eller choklad förut?
Postat av: Helenes underbara jul

Vilken fin blogg du har, kommer försöka följa så mycket jag hinner.

Svar: Men åh, tack vad snällt!! Extra kul att höra från dig som jag följer sen innan :)
Hanna Ståhl

2016-10-12 @ 01:21:52
URL: http://helenesunderbarajul.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0