Köptips: Prints med julmotiv

Lyckades av en slump tamja in att gå in på society6 precis den dagen de hade fri frakt worldwide, så jag impulsköpte lite nördiga serie-prints som jag suktat efter läääänge! Kommer passar perfekt i mitt nya vardagsrum.
 
Passade på att söka efter fina julprints och hittade bl.a. denna:
 
 
ÄR inte den det sötaste ni någonsin sett ever över huvud taget? Behövder ha den!
Skulle passa så fint på min vägg i jultider...
 
Älskar society6, finns så mycket fint där och i så många olika format! Prints, iPhone-skal/skins, laptopskins, muggar, kuddar, klockor, mattor, påslakan, osv. Dock är det en amerikansk sida, så man kan ju råka att åka på tull. Jag delade upp mitt i två beställningar nu när det ändå var fri frakt, får se om det hjälper. Har för mig att gränsen för att garanterat slippa tull är ca 30 dollar, men det kan mycket väl vara gamla eller helt felaktiga siffror, haha. Jag klickade i "send as gift" i alla fall, har hört att det hjälp många eftersom att summan inte skrivs ut på paketet då.
 
Vad tycker ni? Har ni några andra favoritmotiv från society6?
Postat av: Jul hos Linda

Men åh så söt! Och vad roligt att du är tillbaka!

Svar: Visst är den?! :) Men åh, vad glad jag blir! Tack :)
Hanna Ståhl

2014-08-26 @ 10:31:37
URL: http://julhoslinda.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0