Årets första julmarknad

De som känner mig vet att jag är ett stycke snöhatare av rang (skjut mig inte). Men till och med JAG kan gå med på att det var ett fantastiskt sammanträffande att årets första snö och årets första julmarknad råkade sammanfalla samma dag! Så läckert! 
 
 
"Huvudattraktionen" så att säga var egentligen julmarknaden i Jössebo, men vi stannade till på en julloppis i Ryggesbo på vägen dit. Handlade inget, men det var i vanlig ordning KNÖKAT med julpynt. Så mysigt! Detta är alltså kanske en sjättedel av allt som fanns på loppisen. Härlig start på julsäsongen! ;)
 
 
Alltså SER ni stämningen?! Precis lagom mycket snö, stoooora flingor föll lagom tätt från himlen och det var massor med folk ute. 
 
 
KOLLA <3 Shoppade litegranna också faktiskt. En stor flaska hjortronglögg (gillar inte ens hjortron men fick smaka den glöggen och den var kanongod även kall!), två olika julteer och lite fikabröd.
 
Så nu ni! Nu är man redo för julsäsongen 2k17 for reals!
Postat av: Emma - Mitt magiska vinterland

Vad mysigt det ser ut! :)

2017-11-13 @ 17:09:56
URL: http://mittmagiskavinterland.blo.gg/
Postat av: Jul hos Linda

Men åh, snö och julmarknad på samma dag! Händer ju typ aldrig. Så fint!

2017-11-14 @ 09:23:22
URL: http://julhoslinda.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0