Säsongsstart!!!

NU! Nu börjar julfebern smyga sig på sakta men säkert. Jag försöker drabbas av den där nedrans bacillen så sent som möjligt, och tycker faktiskt jag klarat mig undan rätt bra hittills? Förut kunde jag gå all-in christmas mode redan i augusti-september, nu är oktober nästan slut liksom. Ska för övrigt försöka keep up med bloggandet i år, vet att det varit si och så med det på sistone...
 
Måste säga att årets julsäsong ser väldigt lovande ut hittills! Jag har packat upp VRÅLmycket nyinköpt julpynt i butiken (planerar att fota på måndag och göra ett särskilt inlägg om det), förbokat Weeping Willows nya christmas-EP på vinyl samt köpt biljetter till två julkonserter (Weeping Willows och Samuel Ljungblahd). Tjoho!
 
Let the bjällerklang begin!
Postat av: Mer jul-Lillie

Välkommen tillbaka! :)

Svar: Tusen tack!! :)
Hanna Ståhl

2017-10-22 @ 20:15:42
URL: http://merjul.blogg.se/
Postat av: Jul hos Linda

Yes, äntligen! Du är så välkommen tillbaka :)

Svar: Åh men vad gulligt, TACK!! :)
Hanna Ståhl

2017-10-23 @ 08:51:57
URL: http://julhoslinda.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0