Tio favoriter

Jag tycker sånt här är spännande att läsa, så därför passar jag på att fråga - vilka är era tio favoritjullåtar just nu? Precis som med all annan musik så har man ju favoriter för tillfället, samtidigt som man har en all-time-high, liksom. Vill veta båda! Hit the kommentarsfält, ba!
 
Gud vad svårt! Har många fler favoriter som det gör ont att dom inte fick plats, men vad gör man. Jag hade ju redan utökat listan från fem favoriter till tio, kändes lite väl att utöka till tjugo ;) Även lite pinigt att ha med Nicke och Nilla på min all-time-high, men inte typ Peter Jöback eller Måns... Men jag har ju lyssnat på den låten varje jul sen jag var liten och älskar den fortfarande, klart den ska vara med i topp tio!
Postat av: Julbloggen. :)

Hej himla fin blogg! Vi julbloggar också, kika gärna in och lämna en komentar! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna Ståhl

2012-12-02 @ 11:52:43
URL: http://www.christmasetc.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0