Helgens julinköp

Igår julshoppade jag på riktigt för första gången i år. Jag och mamsen råkade svänga in på Ö&B, nämligen... Vi hade tänkt strunta i vagn och bara köpa nån liten grej, slutade med en proppfull vagn innehållandes mestadels julgrejer. Oops! 
 
Detta är ett urval av det jag handlade. Köpte en massssssa julgodis också, men det har mamma redan gömt undan, haha. After eight, polkagriskäppar, juleskum, wienernougat, etc var det i alla fall. 
 
 
Snart ska jag traska ner till Carro för att julmysa med henne och Becci. Vi ska nämligen stöpa ljus! Julpyssel i oktober, måste vara nåt slags rekord. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kan visa lite bilder i bloggen senare ikväll. 
Postat av: ellen

Vad mysigt att stöpa ljus! Det kan aldrig bli för tidigt ;)

Svar: Jaa det var jättemysigt! Klurigt, men skoj!
Hanna Ståhl

2012-10-28 @ 13:55:38
URL: http://entindrandejul.devote.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Vilka härligt juliga inköp du har gjort! :) Glöggmuggarna var jättefina! Den där glöggen har jag smakat, och den är riktigt god :)

Svar: Ja, men visst var de superfina? Liksom som stickade vantar :) Åh, bra! Jag har inte smakat den än, tänkte vänta tills det börjar närma sig jul lite mer.
Hanna Ståhl

2012-10-28 @ 19:36:56
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0