Nyshoppat

Halloj! Det har varit lite dåligt med inlägg nu, och detta beror på att jag varit mitt uppe i en flytt och började idag min utbildning. Har därför inte haft någon tid över till julmys ;) Jag har dock fixat några förinställda inlägg, men det märks ju inte förrän lite närmre jul.
 
Hur som helst, jag var bara tvungen att flika in lite snabbt och tipsa om dessa dödssöta muggar jag införskaffade på Lagerhaus i lördags. Jag trodde jag kommit över min uggleperiod, men jag totalföll för dessa när jag såg dom i butiken. Jag är lite av en temuggssnobb - liksom dom ska inte vara för små, men heller inte för stora, inte för tunna men hheller inte för tjocka, ha ett bra öra (såna man bara får in ett finger i är det värsta jag vet, så sjukt osmidigt och jag bränner mig och/eller får kramp i fingret varje gång jag ska gå iväg med en sån mugg), osv. Denna mugg passade in på alla kriterier! Dessutom är den sjukt fin, nästan lite vintrigt julmysig på nåt sätt, och så är den inte så sjukt dyr heller. 49 kronor kostade den så jag köpte två i samma veva! 
 
 
HÄR kan man beställa likadana muggar om man skulle känna för det.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0