Julfilmsrace - Update #2

 
Jag glömde, jag hade ju sett en till!
 
Kajsa Kavat -
 

 
Nu är ju detta bara en kortfilm på en halvtimme, men ändå! Den gick på sf-kanalen en morgon så jag passade på att kika, annars ser jag den bara ju klippt version i "Astrids jul".
 
Alltså denna är ju bara för söt. Så go unge! Sen är miljön så sinnessjukt julig och vacker att man bara dör findöden. Leksaksbutiken t ex? Fantastisk! Och julmarknaden. Och julaftonen. Så mycket julstämning inklämd på en halvtimme, det tycker jag är bra gjort. Se den om ni av någon mysko anledning inte redan gjort det!
 
---
 
Får se när nästa julfilmsrace-uppdatering blir, jag har varit så uppbokad denna vecka, har massor inbokat framöver + hela USA-grejen, så jag hinner inte riktigt tänka på jul just nu. Hur är det ens möjligt att jag har så lite fritid till övers, jag är ju arbetslös! Men det är ju just det, jag är arbetslös och kommer vara det i minst två månader till (mitt vikariat har blivit framflyttad minst en månad, lite tråkigt men jag hoppas att det löser sig) så då ska jag nog hinna med lite julnörderier!
Postat av: Jul hos Linda

Åh, mysigast!

2013-08-31 @ 11:03:46
URL: http://julhoslinda.blogg.se
Postat av: tomtenissansjul.blogg.se

Har inte sett hela den faktiskt utan som sagt bara en lite snutt i Astrids jul, men man kanske får leta fram den.

2013-08-31 @ 19:07:37
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/
Postat av: Olivia

Den där ska jag försöka ladda ner! Astrid skrev så magiskt om julen och filmerna lyckades alltid fånga det :-) Jättemysigt!

2013-09-02 @ 00:12:08
URL: http://ljuvajul.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0