Datorproblem

Jaha, nu var det trögt mellan uppdateringarna igen. Anledningen denna gång är att min dator är paj. Råkade nämligen spilla glögg på den... Så ett tips till er alla är att INTE dricka glögg vid datorn!!! Nu var det tur i oturen att det var en ljus lusseglögg så det var lätt att göra rent min ljusa soffpall, men supersockrig glögg över ett tangentbord är inget att rekommendera alltså... Som tur var skulle jag ju till Stockholm under veckan, så jag kunde lämna in den till en reparatör där. Men billigt blir det inte med tanke på att hela tangentbordet måste bytas ut och touchpaden rengöras!

Så ja, vi får helt enkelt se när jag kan uppdatera bloggen igen. Datorn hann ej bli klar under min vistelse, men lillesyrran ska dit igen till veckan så förhoppningsvis kan hon hämta hem den åt mig.

På återseende!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0