Lördagspyssel



Tänkte testa att mobilblogga ett litet inlägg, ba! Har städat köket nu på förmiddagen så jag unnade mig lite julpyssel efteråt (och därmed stökar ner köksbordet igen, oh well!).

Detta är början på vad jag tänkt ska bli en dörrkrans! Lots of minipaket i en krans, alltså. Tänkte ha den på utsidan av min ytterdörr, för jag bor ju i lägenhet så det blir ändå inomhus. Hoppas det blir som jag tänkt mig bara!

Vad tror ni? Och har ni börjat julpyssla ännu?
Postat av: Monica

Va smart du är! :)
Den blir säkert jättefin!
Jag har också städat idag och nu funderar jag också på lite julpyssel..... :)

Svar: Haha åh, tack! :) Jaa, det är klart du ska julpyssla! :)
Hanna Ståhl

2014-10-11 @ 16:41:49
URL: http://www.tonkansjul.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0