Julskivor 2014: Weeping Willows

Igår satt jag och läste lite julbloggar och fick reda på att Magnus Carlsson skulle släppa julalbum. "Ett till?!" hann jag tänka, haha. Tycker han sjunger helt fantastiskt, men jag har av någon anledning bara fastnat för typ 3-4 låtar får alla hans julalbum tillsammans. När jag sen läste att den skulle innehålla mest gamla klassiker så blev jag ännu mer tveksam, jag behöver faktiskt inte fler covers av "White Christmas" och "The Christmas Song" i min playlist, jag vill ha nyskrivet! Nya klassiker!
 
Hur som helst, så tänkte jag "Synd att det var den Magnus Carlsson, hade varit roligare om Magnus Carlsson i Weeping Willows släppe en julskiva, haha". Sen när jag googlade på "Magnus Carlsson Julskiva 2014" för att få fram vilka låtar som skulle vara på skivan, så ser jag detta?!
 
(Screenshot från folkbladet.nu)
 
Drömmer jag eller?! Haha, en sån knäpp slump! Tror detta kommer bli GULD verkligen. Kan inte tänka mig nåt annat. 
 
VIlket julalbum ser ni mest fram emot?
Postat av: A holly jolly christmas / Amanda

Tror det blir riktigt bra!

2014-09-12 @ 11:37:19
URL: http://ahollyjollychristmas.blogspot.se
Postat av: Tomtenissan

Ska på deras konsert i Norrköping, tror det kommer bli riktigt bra.

Svar: Såg dom i somras på en hemlig spelning, så visste inte att det skulle vara dom som skulle komma, men jag blev SÅ frälst efter det och är nu ett superfan, haha! Hade bara gillat typ två låtar litegrann innan. Är det alltså en "vanlig" konsert med dom du ska se? I så fall: NJUT! Jag ryste och myste exakt hela kvällen i alla fall:)
Hanna Ståhl

2014-09-14 @ 18:32:37
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se
Postat av: Tomtenissan

SV: De är ju så jäkla bra....Det är deras julkonsert jag ska se.

2014-10-05 @ 21:35:09
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0