Loppisfyndat

Hej alla och ursäkta min bloggfrånvaro! Det började med att det var kaos på jobbet någon vecka och fick jobba över i stort sett varje kväll, sen blev det val och släktkalas och allt möjligt ståhej och vips hade det gått några veckor! Hade faktiskt börjat på ett jättttelångt inlägg förra veckan, men det försvann av någon anledning :( Superstörigt...
 
Igår var jag i alla fall på en massa loppisar och hittade faktiskt en hel del julprylar. Eller ja, det fanns ju MASSOR men det var bara detta som föll mig på läppen.
 
 
Sorry för sämst mobilbild, men det är i alla fall följande:
  • "Pippi firar jul" på dvd
  • 2st julgransljusslingor  (planerar att ha MASSSSSOR med belysning i olika storlekar i min gran i år)
  • "A Very Special Christmas" på vinyl
  • Diverse julgranspynt (passar inte i mina färger här hemma så jag tänkte måla om dom)
  • Touch-fingervantar (alltså såna som funkar med touchtelefoner) från den årliga Lindbergs-rean
Supernöjd! Fick väl allt för ca 130kr. Som hittat!
 
Nu letar jag främst efter en snygg och rejäl plastgran... Är medveten om att den riktigt fin gran går på över 1000 spänn, men det kan den väl få göra så länge det är den perfekta granen :) Kruxet är att man bara hittar granar på nätet... Så om nån vet bra ställen i Stockholm som säljer fina plstgranar kan ni ju hojta till! Den enda jag vet om är en butik inne på NK så den ska jag kika in i när jag åker dit i november, men fler tips mottages
tacksamt :)
Postat av: Julpussar

Jag var själv på jakt efter en naturtrogen plastgran i Stockholm för några år sen och kan varmt rekommendera buitken Wexter på Karlbergsvägen (intill Odenplan), bättre sortiment än NK, men granarna brukar bli slutsålda tidigt. De har även webbutik på wexter.se!

Svar: Tack för tipset! Har kikat i webbshopen tidigare och granarna är ju galet fina, men lite väl out of my pricerange tror jag... Hur mycket jag är beredd att lägga på en gran vet jag nog egentligen inte förrän då i november, och då gissar jag att det börjat gapa tomt i den butiken ;) Men ska absolut försöka leta mig dit! Tack igen :)
Hanna Ståhl

2014-09-28 @ 19:48:08
URL: http://julpussar.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0