Julkortstillverkning

Jag och mamma började med scrapbooking när jag började 7:an, efter ett tag la jag fotoalbumen på hyllan och sysslade bara med korttillverkning men nu på senare år har jag knappt ens skapat julkort... Har troligtvis mycket att göra med att jag flyttat hemifrån och inte har något bra pysselställe här hemma.
 
Därför blev jag rejält förvånad när jag för några veckor sen fick feeling och åkte till mamma för att julkortspyssla!!! Minns typ inte ens när det hände senast. Tror jag tillverkade ca 10 kort (några grattiskort blev det också) på två eftermiddagar medan mamma kanske gjorde sammanlagt 3st, haha. Hoppas jag orkar skicka iväg korten sen också. Här hemma gör de ju ingen nytta!
 
 
Skickar ni julkort? Gör ni korten själva eller hur går ni tillväga?
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0