The snow's coming down, I'm watching it fall

 
Jag må älska julen helt och fullt, men är det nåt jag hatar så är det snö och kyla. HOWEVER: Till och med snöhatar'n Hanna mjuknar lite när man sitter med en termosmugg med latte i näven, har julmusik i hörlurarna och blickar ut mot detta medan man åker buss tidigt på morgonen. 
 
Nu har förresten våra julordrar från Formex-mässan äntligen anlänt till jobbet, så förhoppningsvis hinner jag börja på att packa upp nu till veckan. Lilla julafton!!! Så mysigt :')
Postat av: Anonym

Jag är precis likadan :) Hatar kyla,slask och snö. Visst är det fint om det ligger kvar,men det gör det ju inte ofta.

2016-11-06 @ 14:21:41
URL: http://tezzchristmas.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0