Nu är det kört

17 september 2016. Dagen då jag gav med mig för julsjukan denna säsong. Jag som skulle vara duktig och hålla ut till närmare alla helgona i år :( Typiskt.
 
 
Det hela började med att jag råkade ("""råkade""") lyssna på en jullåt när jag gjorde mig i ordning på morgonen. Sen rullade det liksom bara på.
 
Bara idag har jag nämligen:
  • Loppisfyndat 3st julpysselböcker för 5 spänn styck
  • Käkat satsumas och polkagrisstänger
  • Druckit kryddapelsin-te ur tomtemugg
  • Lyssnat på ca 1 miljard jullåtar
  • Bakat universums godaste saffransskorpor som sprider DRÖMMIG doft över hela min lägenhet
Blev aningens sugen att poppa en glöggflaska som jag hittade när jag städade, men jag kände att NÄPP - även jag har gränser. 
 
Nä, nu ska jag nog leta spännande julpysseltips på pinterest resten av kvällen.
Hejsvej!
Postat av: mykindofchristmas.blogg.se

Haha skönt att det inte bara är jag då ;) nu är det ju snart oktober så jag tycker det är helt okej att börja jula!

Svar: Hehe det har du helt rätt i, det är så man får se på saken! :)
Hanna Ståhl

2016-09-17 @ 23:05:11
URL: http://mykindofchristmas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0